Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.79/2007.), glava VII. – Ugovor sklopljen na daljinu, od članka 36. do članka 55.
Informacije o trgovačkom društvu
Sjedište:
Fire Brothers d.o.o.
Skradnička ulica 6
10251 Hrvatski Leskovac
Adresa elektoničke pošte: info@fire-brothers.hr
OIB: 08278545377
MB: 5891361
Temeljni kapital: 2.500,00 eura
Član Uprave: Deni Špiranec
Član Društva: Deni Špiranec
Upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu
Osnovni pojmovi
Korisnik je svaka osoba koja posjeti ili pretražuje mrežne stranice fire-brothers.hr i proizvode u mrežnoj trgovini. Korisnik pristaje koristiti mrežne stranice fire-brothers.hr u skladu s Općim uvjetima poslovanja.
Registrirani korisnik je svaka osoba koja je izradila korisnički profil na mrežnim stranicama fire-brothers.hr.
Kupac je svaka osoba koja je nakon pregleda i odabira proizvoda ili usluge izvršila unos svojih podataka te kupila proizvod ili uslugu.
Webshop / eCommerce se odnosi na pojam mrežna (Internet) trgovina na mrežnim stranicama fire-brothers.hr.
Košarica (cart) je pojam za virtualno mjesto gdje se spremaju proizvodi koje je Korisnik odabrao za kupnju. Košarica sadrži pregled svih proizvoda koje je Korisnik odabrao te njihovu količinu, kako bi Korisnik mogao naručiti proizvode. Unutar Košarice moguće je odabrati dostavu na adresu te dobiti informacije o cijeni dostave.
Blagajna (checkout) je pojam za virtualno mjesto na Webshopu gdje se obavlja plaćanje proizvoda.
Naručene proizvode možete platiti na sljedeće načine
- Pouzećem prilikom preuzimanja proizvoda od dostavljača
- Putem virmana, opće uplatnice ili Internet bankarstvom
- Kreditnim karticama Maestro, MasterCard, Visa, Visa Inspire, Diners, American Express ili Discover
Plaćanje putem virmana, opće uplatnice ili Internet bankarstvom
- Ako ste odabrali plaćanje virmanom ili općom uplatnicom na vašu e-mail adresu bit će poslana potvrda Vaše narudžbe. Djelatnici www.fire-brothers.hr Internet trgovine kontaktirat će Vas po potrebi.
- Ako se plaćanje proizvoda vrši putem opće uplatnice, korisnik na uplatnici mora ispuniti sljedeće podatke:
Uplata na IBAN Fire Brothers d.o.o.: HR4123400091111268060
Poziv na broj: 99 – broj ponude
Primatelj: Fire Brothers d.o.o, Skradnička ulica 6, 10251 Hrvatski Leskovac
OIB: 08278545377
Po zaprimljenoj uplati poslat ćemo Vam naručene proizvode.
Naručeni proizvodi se dostavljaju kupcu u skladu s uvjetima dostave.
- Ako se plaćanje proizvoda vrši putem virmana, korisnik na uplatnici mora ispuniti sljedeće podatke:
Uplata na žiro račun Fire Brothers d.o.o.: HR4123400091111268060
Poziv na broj: 99 – broj ponude
Primatelj: Fire Brothers d.o.o, Skradnička ulica 6, 10251 Hrvatski Leskovac
OIB: 08278545377
Po zaprimljenoj uplati poslat ćemo Vam naručene proizvode.
Naručeni proizvodi se dostavljaju kupcu u skladu s uvjetima dostave.
- Ako se plaćanje proizvoda vrši putem Internet bankarstva, korisnik na uplatnici mora ispuniti sljedeće podatke:
Uplata na žiro račun Fire Brothers d.o.o.: HR4123400091111268060
Poziv na broj: 99 – broj ponude
Primatelj: Fire Brothers d.o.o, Skradnička ulica 6, 10251 Hrvatski Leskovac
OIB: 08278545377
Po zaprimljenoj uplati poslat ćemo Vam naručene proizvode.
Naručeni proizvodi se dostavljaju kupcu u skladu s uvjetima dostave.
Plaćanje pouzećem prilikom preuzimanja proizvoda od strane dostavne službe
Plaćanje pouzećem omogućuje vam da narudžbe podmirite prilikom samog preuzimanja odnosno tek kada proizvod vidite pred sobom. Plaćanje pouzećem nije moguće kod osobnog preuzimanja robe u skladištu. Plaćanje pouzećem vrši se u gotovini ili karticom, putem dostave dostavljaču.
Ukoliko osoba ne preuzme jednu narudžbu, a odabrala je plaćanje pouzećem, pakete više ne šaljemo na adresu. Nadalje osoba može naručivati isključivo odabirom kartičnog ili transakcijskog načina plaćanja, u tom slučaju paket će joj biti isporučen.
Plaćanje kreditnim karticama
Plaćanje izravno putem interneta, korištenjem najmodernijeg servisa za plaćanje kreditnim karticama:
- American Express
- Visa
- MasterCard
- Maestro
- Diners
Sigurnost plaćanja
Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite Stripe – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.
stripe osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u Stripe platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima Stripe sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.
Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. Stripe zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.
Stripe sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.
Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost Stripe sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.
Registracija
Kako bi obavili kupnju na web shopu, registracija nije obavezna. Potrebno je samo u prvom koraku checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (ona kojoj imate omogućen pristup) kako bi Vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.
Ako ne želite svaki puta tijekom kupnje unositi adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja, preporuča se brza registracija. Potrebno je samo jednom unijeti važeću e-mail adresu, osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, mjesto, broj telefona) te lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Ona može biti proizvoljan niz znakova – što je duža, otpornija je na hakersko probijanje.
Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje “Registracija”. Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici “Prijava”.
U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici trebate kliknuti na “Zaboravljena lozinka?”. Dolazite do stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na web shopu, a na koju vam onda sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu. Nju možete kasnije sami promijeniti u postavkama računa budući da automatski kreirane lozinke nisu lako ‘pamtljive’ (ili samo kliknite na DA kada vas preglednik pita da upamti unesenu lozinku da je ne morate svaki puta unositi kod prijave).
Ukratko, nakon kreiranja računa, za svaku daljnju kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.
Reklamacija
Sukladno članku 10. stavku 1. Zakona o zaštiti potrošača korisniku omogućavamo podnošenje pisanog prigovora putem pošte na adresu
Fire Brothers d.o.o.
Skradnička ulica 6
10251 Hrvastki Leskovac
i elektroničke pošte na adresu info@fire-brothers.hr. Na zaprimljeni prigovor dostavit ćemo pisani odgovor u roku od 15 dana od dana zaprimljenog pisanog prigovora.
Pošaljite informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom, opisom reklamacije i slikom proizvoda e-mailom na info@fire-brothers.hr
Poslat će Vam se potvrda primitka reklamacije te temeljem vašeg opisa informaciju može li se proizvod zamijeniti za novi, može li se za proizvod dobiti povrat novca ili je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis.
Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te u tom slučaju pošiljku ne preuzimajte. Kako bi se u što kraćem roku provjerio status pošiljke, kontaktirajte info@fire-brothers.hr
Umanjenje vrijednosti robe
Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Korisnik isto tako snosi trošak svakog umanjenja vrijednosti robe (članak 77. Zakona) (otpakirana roba, izgubljena dokumentacija ili dijelovi, oštećenja, korištenje robe i sl). Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjem ili bez dijelova, te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana, smatra se da Kupac nije ispunio svoje obaveze povrata robe te prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.
Isključenje prava na povrat
Potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 48. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru: o prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o fluktuacijama na financijskom tržištu, o prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju.
Rješavanje sporova
U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje Centru za mirenje. Eventualne sporove trgovac i potrošač nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Zagrebu. Kupnjom proizvoda kupac prihvaća uvjete poslovanja. Prigovore potrošača zaprimamo na: Fire Brothers d.o.o., Skradnička ulica 6, 10251 Hrvatski Leskovac, adresa elektoničke pošte: info@fire-brothers.hr
Pravo na jednostrani raskid ugovora sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu
Potrošač može, ne navodeći razlog, jednostrano raskinuti ovaj ugovor, u roku od 14 dana od dana sklapanja ugovora ili po njegovom primitku.
Pravo na jednostrani raskid ugovora počinje teći od datuma isporuke tj. od datuma za osobno preuzimanje pošiljke.
Kako bi ostvario pravo na jednostrani raskid, potrošač mora trgovcu pisano dostaviti obavijest u kojoj navodi da raskida ugovor. Obavijest mora biti napisana na trajnom mediju i sadržavati podatke koji su niže naznačeni, a može se dostaviti kao pismo poslano poštom ili elektronička pošta.
Ako potrošač koristi svoje pravo na jednostrani raskid, neće snositi u vezi s tim nastale troškove osim izravnih troškova dostave robe.
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena.
Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe
Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Korisnik isto tako snosi trošak svakog umanjenja vrijednosti robe (članak 77. Zakona) (otpakirana roba, izgubljena dokumentacija ili dijelovi, oštećenja, korištenje robe i sl). Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjem ili bez dijelova, te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana, smatra se da Kupac nije ispunio svoje obaveze povrata robe te prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.
Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora možete elektronički ispuniti i poslati.
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.